Kaip gyventi sveikai

Vitaminas DKiek iš mūsų yra galvoję, jog reikia gyventi sveikai? Ko gero, kiekvienas. Visi žinome, jog reikia vartoti vaisius, daržoves, nuolat mankštintis, kvėpuoti sveiku oru ir panašiai. Tačiau ar daugelis mūsų tą daro? Na…turbūt mažiau nei pusė mūsų. Juk pakankamai valgyti daržovių, vaisių gali būti sudėtinga. Dažnai žmonės skundžiasi, kad nuo tokio lengvo maisto nepavalgo ir amžinai lieka alkani. Jiems gi reikia kirsti cepelinus ir jie nepasijus sotūs, kol neapsunks ir nepajus snaudulio. Bet gi sveikata! Na ir vėl ją pamiršome. Be vaisių ir daržovių, mums trūks vitaminų, taip svarbių sveikam mūsų organizmo funkcionavimui. Pasistenkime valgyti sveikiau – juk tai pasijus ateityje.

                  Sportas – sveikata! Visais laikais girdėtas šūkis. Ar gi jis neteisu? Žinoma, kad teisus. Sportuojantys žmonės jaučiasi geriau, yra pakilesnės nuotaikos, laimingesni ir apskritai sveikesni. Kasdien pasimankštinti 5 minutes bus daug geriau nei visai nejudėti tik trinti kėdę prie kompiuterio ir klaviatūros. Dar sveikiau būtų išlėkti pabėgioti. Pavyzdžiui, nusibrėžti tikslą per mėnesį nubėgti 100 kilometrų ir jį įgyvendinti. Kodėl gi ne? Turint tikslą, bus daugiau motyvacijos užsiimti sportu, negu tada kai žinome, jog tiesiog „reikia“. Jei ne bėgiojimas, tai bent trumpa mankšta namie, raumenų pratempimas, keli atsispaudimai, pritūpimai. Tai padės kiek palaikyti formą ir būti sveikesniam.

                  Svarbu ir vitaminai gyvenime. Kaip jų gauname? Iš kuo įvairesnių maisto produktų dažniausiai. Dažniausiai? Na taip, juk vitaminas D gaunamas būnant saulėje. Tikrai taip, sveikas šviežias oras praturtina mus vitaminais, pravalo plaučius, pakelia nuotaiką, sustiprina organizmą. Būti gryname ore rekomenduojama kuo daugiau. Verta pasivaikščioti po pušynus, kadagynus, kur orai yra tikrai švarus. O juk dažnam kasdien tenka vaikščioti palei užterštas gatves, kur vyksta intensyvus eismas ir net uosle jaučiasi koks ten blogas oras. Išeikime bent savaitgaliais iki parko ar pavažiuokime iki miško – kaip mat būsime sveikesni.

                  Grūdinimasis taip pat yra sveikatos stiprinimo dalis. Pavyzdžiui, šaltas dušas. Galbūt bus sunku ryte šokti tiesiai į šaltą dušą. Todėl daug žmonių renkasi tokį sprendimą: pasileidžia įprastos šilumos dušą, nusiprausia, kartais dar karštą vandenį atsuka įkaitimui ir tik pačiame gale kelioms sekundėms atsuka šaltą vandenį. Išbandykite ir liksite patenkintas.

No Comments, Be The First!