Treniruokliai – tvirtas ir gražus kūnas vasarai

treniruokliaiVasara jau lipa ant kulnų ir visi jos nekantriai laukiame. Šiuo metų laiku visada norisi turėti tvirtą ir gražų kūną. O jūs ar tinkamai rūpinatės savo kūnu ir sveikata? Jeigu tam dėmesio ir laiko neskiriate – dar nėra vėlu tai pradėti daryti! Įvairių tipų treniruokliai padės jums ištreniruoti visus kūno raumenis pačiu efektyviausiu būdu.

Treniruokliai geriausiems rezultatams

                      Treniruoklių yra įvairių ir kiekvienas iš jų atlieka skirtingas funkcijas, treniruoja skirtingas raumenų grupes. Pavyzdžiui, bėgimo takeliai arba dviračiai-treniruokliai yra puikus pasirinkimas atliekant kardio. Treniruokliai nugarai, kurie sutvirtins nugarą bei jūsų laikyseną, vibro treniruokliai – pasirinkimas yra didžiulis. O ką daryti, jeigu norite ištreniruoti visus kūno raumenis?

Tam nebūtina įsigyti visus treniruoklius atskirai – daugiafunkciniai treniruokliai gali būti būtent tai, ko jums reikia. Žinoma, viename treniruoklyje nerasite, tarkime, bėgimo takelio ir nugaros treniruoklio. Tačiau, su jais tikrai galėsite ištreniruoti daugumą raumenų grupių.

Šio tipo treniruokliai yra brangūs, tačiau vieno treniruoklio pagalba pratimus galite atlikti:

  • Kojų raumenims
  • Nugaros raumenims
  • Pilvo raumenims
  • Krūtinės raumenims
  • Rankų raumenims

Kiekvienam pratimui atskirai gali būti reguliuojami svoriai, todėl tokie treniruokliai puikiai tiks tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems sporte asmenims.

Sutvirtinkite kūną greičiau su teisinga treniruočių programa

Jeigu susidomėjote sportu, būtina suderinti mitybą bei treniruotes. Daugelis pradedančiųjų treniruočių ir mitybos programas perka iš trenerių. Tačiau, galite sutaupyti nemažai pinigų susidarydami treniruočių programą patys. Suteiksime keletą patarimų, kaip tinkamai suderinti treniruotes ir kaip teisingai pasirinkti, kurias raumenų grupes atlikti tam tikromis dienomis.

Pats optimaliausias treniruočių planas yra trys dienos per savaitę. Svarbu, kad tarp treniruočių būtų bent vienos dienos tarpas. Būtina atsiminti, kad nereikėtų ignoruoti kurių nors raumenų grupių ir visas raumenų grupes treniruoti reguliariai.

Susidarydami treniruotę, pasidomėkite internete, kaip atliekami įvairūs pratimai. Teisingas atlikimas reikalingas, kad išvengtumėte traumų. Jeigu sportuojate tris kartus per savaitę, per dieną pakaks treniruoti 2-3 raumenų grupes. Per vieną treniruotę pasirinkite pratimus vienai didelei ir vienai mažai raumenų grupei. Tai yra pagrindiniai patarimai susidarant treniruotę – tai gali užtrukti, bet tai nėra sudėtinga.

Sutaupykite naudodami įprastus svarmenis bei savo svorį

Jeigu treniruokliai jums kiek per brangūs – galite įsigyti hantelius. Jeigu dar papildomai įsigysite grifą, svarmenų, suoliuką bei skersinį, tada turėsite viską, ko reikia pilnai kūno treniruotei. Hanteliai yra vienas būtiniausiu reikmenų sporto asortimente, kadangi jų pagalba galite atlikti daugiausiai pratimų.

Taigi, nieko nelaukite pradėkite sportuoti jau dabar, o visi reikalingi treniruokliai ir svoriai yra vienoje vietoje, adresu http://vs-sport.lt/lt/15-treniruokliai-fitnesas.

 

No Comments, Be The First!