Google AdWords: reklamuotis savarankiškai ar kreiptis į profesionalus?

Google AdWordsJei norite plėsti turimo verslo apimtis ir didinti potencialių klientų srautą, privalote pagalvoti apie Google AdWords privalumus. Minėtoji reklamos forma išsiskiria itin patrauklia apmokėjimo sistema ir išskirtinai aukštu rezultatyvumu. Nors internetinės rinkodaros profesionalai tvirtina, kad AdWords reklama pasiteisina praktiškai visais atvejais, neretai pasigirsta kalbų, tvirtinančių, kad ši reklama neatsipirko. Specialistai teigia: AdWords nauda neatsiejama nuo mūsų sprendimų, t. y. tik internetinės rinkodaros profesionalas užtikrins didžiausią investicinę grąžą.

Kodėl svarbu rinktis internetinės rinkodaros profesionalus?

Siekiantiems aukščiausių rezultatų, rekomenduojama bendradarbiauti su ilgametę darbo patirtį turinčiais profesionalais, kurie objektyviai įvertins jūsų verslo sritį, finansines galimybes, poreikius ir lūkesčius, kad parinktų tinkamiausius raktinius žodžius ir numatytų biudžetą, leidžiantį pasiekti maksimalių rezultatų. Tiesa, profesionalų paslaugos reikalaus papildomų išlaidų. Vis dėlto, šioje situacijoje būtina prisiminti, kad taupydami galite prarasti dar daugiau, t. y. biudžetas, skirtas reklamai, gali neatsipirkti. Dažna problema – lankytojų skaičiaus augimas, nekeičiant realaus pardavimo rodiklio. Kad išvengtumėte minėtųjų bėdų, bendradarbiaukite su Google AdWords specialistais. Nepasitikėkite nežinomomis arba prasta reputacija garsėjančiomis bendrovėmis.

Raktažodžių svarba

AdWords reklama reikalauja ne tik praktikos, bet ir žinių apie interinetinę rinką. Jei nusprendėte reklamuotis savarankiškai, nepamirškite, kad svarbiausias jūsų tikslas – reklamuoti ne parduotuvę, o konkrečią prekę, t. y. jūsų svetainėje apsilankęs potencialus pirkėjas domisi ne bendrąja įmonės koncepcija, o konkrečiomis prekėmis, tai reiškia, kad ieškodami tinkamiausių raktažodžių, turite racionaliai įvertinti, kokį žodžių junginį pasirinkti konkrečiai prekių kategorijai. Be to, labai svarbu ieškoti populiarių (dažnai ieškomų) raktažodžių, kurie kuo tiksliau apibūdintų jūsų produkciją. Jei pasirinksite populiarius, tačiau netikslius raktinius žodžius, pirkėjai paliks jūsų puslapį ir kitą kartą jumis nepasitikės. Šiame etape profesionalūs rinkodaros specialistai visų pirma racionaliai įvertina jūsų siūlomas prekes ar paslaugas, lygina jūsų produktus su konkurentais ir padeda parinkti aktualiausius raktažodžius, leidžiančius pritraukti maksimalų lankytojų srautą, iš kurio didžioji dalis vartotojų taps realiais jūsų klientais.

Biudžeto nustatymas

Vienas svarbiausių Google AdWords privalumų – patogi apmokėjimo sistema. Jūs mokate ne už reklamos parodymus, o už susidomėjusių klientų paspaudimus. Vertindami lankytojų srautą, galite nustatyti dienos ar ilgesnio laikotarpio biudžetą, kurį išnaudojus reklama bus išjungta. Tai reiškia, kad būsite apsaugoti nuo netikėtų staigmenų ir tiksliai žinosite, kokio biudžeto reikalauja viena ar kita reklaminė kampanija. Ilgametę darbo patirtį turintys rinkodarininkai padės nustatyti optimaliausią paspaudimo kainą, užtikrinančią didžiausią investicinę grąžą.

 

Parašykite komentarą