SEO straipsniai – vieniems nelabai pažįstamas, kitiems žinomas žanras. Gal ką nors girdėjote, o gal ir patys esate rašę vieną kitą tekstą (tiesa, reikia paminėti, kad šioje srityje dirbantys asmenys bando atskirti teksto ir straipsnio sąvoką).
Bene labiausiai aptariama ypatybė – ilgis. Tarsi standartas – 300 žodžių. Vis dėlto rastumėte informacijos, kad tie 300 – anaiptol ne rodiklis. Tačiau šiais skaičiais vadovaujasi straipsnių katalogų savininkai ir nepriima trumpesnių straipsniukų. Bet 300 toli gražu nėra maksimumas. Jei parašysite 400 ar 500, tai nebus problema, o kaip tik gali duoti daug naudos.
Diskusijose nepamirštama paminėti ir raktažodžių dažnumo. Anksčiau pasitaikydavo atvejų, kai rašytojų būdavo prašoma įterpti raktinius žodžius kas keliasdešimt žodžių. Įsivaizduokite: 300 žodžių ir kokius 7 kartus minima frazė „automobilių nuoma Kaune“. Gali pasirodyti įkyru. Dabar vis rečiau laikomasi įsikibus gausių kartojimų, labiau atsižvelgiama į teksto sklandumą.
Jei kada rašėte SEO straipsnį, tikėtina, kad raktinį žodį įterpėte ir pirmoje pastraipoje. Raktažodis pirmoje pastraipoje – įsišaknijusi tradicija, kuri, kaip teigiama, leidžia pasiekti gerą rezultatą. O jei turite nuosavą „Wordpress“ svetainę ir joje įdiegtas tam tikras SEO įskiepis, jis veikiausiai praneš, jei pagrindinio raktažodžio nėra pirmoje publikuojamo teksto pastraipoje.
Dabar metas pakalbėti apie tai, kaip straipsniai rašomi. Kadangi užsakovams paprastai reikia ne vieno ir ne dviejų, tenka greitai suktis. Sparta svarbi ir todėl, kad SEO straipsnis kainuoja mažai. Vadinasi, rašytojai negali sau leisti skirti pusę dienos darbui, kuris vertas kelių eurų.
Galbūt nesidomėjote, kas per daiktas tie SEO straipsniai, bet veikiausiai žinote, kad SEO reiškia optimizaciją. Tiksliau, šiuo trumpiniu įvardijama search engine optimization (arba optimiSation – bet čia jau atskira tema, kurioje reikėtų nagrinėti anglų kalbos žodžius).
SEO straipsniai yra svarbūs. Tačiau jie sudaro tik dalį visų SEO paslaugų. Jei sukuriate svetainę, tai jau pradžia, bet laukia daug kitų darbų. Visi darbai reikalauja dėmesio ir visi turi įtakos portalo pastebimumui bei populiarumui. O šie dalykai susiję su galimu pelnu.